Sytuacja jest nieco skomplikowana, dlatego postaram się szczegółowo wszystko opisać. Wszystko zaczęło się w 2015 roku kiedy to na święta dostałam The Sims 4. W tym czasie byłam bardzo nie ogarnięta w sprawach komputerowych ( teraz coś tam łapie xd ), dlatego też z tego powodu nie mam do tej pory galerii w TS4 bo wpisałam swój wiek poniżej lat 18, ale mniejsza. A więc przy instalowaniu TS4 na PC musiałam pobrać origin i założyć na nim konto, aby móc grać. Pomyślałam "no ok nie ma sprawy" i zainstalowałam aplikacje i założyłam na niej konto. Problem w tym ( przysięgam nie wiem jak ja to zrobiłam ), że zakładając owe konto na origin wpisałam e-mail bez "@", chyba dlatego że nad tym paskiem pisało nie e-mail a login. Do aplikacji na pulpicie zaloguje się bezproblemowo, jednak na stronie internetowej, gdybym chciała kupić coś nowego już mnie nie zaloguje i pisze tylko nieprawidłowy e-mail. Nie wiem czy ma z tym coś wspolnego konto na EA. Ma ktoś jakieś porady? Wskazówki? Zgaduje, że będę musiała do nich zadzwonić aby to naprawić. Mimo wszystko wszelka pomoc się przyda. Z góry dziękuję :)