• Rejestracja
Witaj! Zarejestruj się i zostań Super Radnikiem. Poznaj fajnych ludzi i odpowiadaj na ich pytania.

Radnik.pl to serwis, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy. Zobacz, jak możesz pomóc innym.

Radnik.pl korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci największy poziom usług. Dowiedz się więcej.

Jak narysować w GIMP'ie nie rozpixelowaną linię obrysową postaci/elementu tła?

0 głosów
Posługuję się w GIMP'ie narzędziem rysowania "Ścieżki" celem naszkicowania krzywej linii. Następnie używam opcji "Rysuj wzdłuż ścieżki" i tak tworzę obramówkę. Jednak podczas kolorowania, okazuje się, że granica pomiędzy obramowaniem, a kolorem wypełnienia jest niczym czysta granica pomiędzy czernią, a bielą: nie ma tych szarawych pixeli na granicach linii obrysowej. Co prawda mogę zmniejszyć progowanie wypełnienia, ale wtedy pomiędzy obramowaniem, a wypełnieniem generują się półprzezroczyste pixele. Próbowałem wygładzać krawędzie rozmyciem Gaussa, ale wtedy całość rozmywa się za bardzo. Jak zrobć gładkie krawędzie, niczym u postaci z anime czy innych kreskówek? Narysowanie linii krzywej tak by wyglądała jak rzeczywisty łuk, a nie jedynie łuk a'la Minecraft, gdzie bez trudu można dostrzec pixele zdaje się nie możliwe. Naturalnie, wiem, że nawet w takich anime wszytko składa się z pixeli, ale tych nie widać nawet jak oglądamy je na telewizorze wielkości ściany, więc co robię źle? Zaznaczam, że rysuję myszką, bo wiem, że tablety graficzne swoimi rysikami z regulowaną siłą nacisku działają cuda :p
pytanie zadane 26 grudnia 2019 w Inne pytania przez użytkownika niezalogowany
 

Twoja odpowiedź

Your name to display (optional):
Prywatność: Twój adres użyty będzie jedynie do wysyłania tych powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:
Zaloguj lub zarejestruj się, aby nie przechodzić procesu weryfikacji w przyszłości.
nfz skierowania
Agile Software Development Team Poznan Poland
...