• Rejestracja
Witaj! Zarejestruj się i zostań Super Radnikiem. Poznaj fajnych ludzi i odpowiadaj na ich pytania.

Radnik.pl to serwis, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy. Zobacz, jak możesz pomóc innym.

Radnik.pl korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci największy poziom usług. Dowiedz się więcej.

Problem z iPhonem czy to wina serwisu?

0 głosów
Witam pare dni temu bylam zaniesc telefon do serwisu apple gdyz moj iphone se wariowal czyli zacinal mu sie dotyk i wchodzil czasem w inne aplikacje . Stwierdzili ze mam uszkodzony wyswietlacz wiec go wymienili w czasie wymiany wyswietlacza dodatkowo stwierdzili iz mam zepsuty przycisk home. Teraz gdyodebralam telefon z serwisu jetem niezbyt zadowolona poniewaz kolory sie zmieniaja raz jest normalnie a raz sa wyblakle druga sprawa nie dziala mi teraz touch id poszlam tam wiec z tym i powiedzieli ze touch id juz nie bede miala ponoeeaz sa takie tasmy w tych iphonach ze po wymianie one juz nie dzialaja... i chcialam zapytac kogos kto sie zna na tym czy to prawda bo przed zaniesieniem do serwisu touch id dzialalo mi bez szwanku...
pytanie zadane 27 marca 2019 w Komputery i gry przez użytkownika niezalogowany
 

Twoja odpowiedź

Your name to display (optional):
Prywatność: Twój adres użyty będzie jedynie do wysyłania tych powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:
Zaloguj lub zarejestruj się, aby nie przechodzić procesu weryfikacji w przyszłości.
nfz skierowania
Agile Software Development Team Poznan Poland
...