Witam. ! Posiadam motorower Barton Ranger Classic ( Wonjan WJ50 ) 50ccPytanie moje brzmi tak jak wyżej, jak dobrze wyregulować ten cholerny gaźnik ?!Nie mam już sił, od pewnego czasu jadąc do domu, zaparkowałem go na podwórku i zobaczyłem, że spod komory pływakowej a dokładniej mówiąc z takiej rurki, wypływa mi ciurkiem benzyna, więc pomyślałem, że dysza zatkała się jakimś syfem ... No to wykręciłem go i wyczyściłem ładnie, ale po wkręceniu ... Tragedia ! ... To już nie ten sam moto co przedtem, stracił moc, dławi się, nie wkręca się ładnie na obroty. Jak wykręcam świece to jest dobra, ma iskrę i nie jest zalana. Bawiłem się już śrubką od obrotów i tą drugą od powietrza i dalej się dławi. Proszę Was o Pomoc ! Najlepiej jakby ktoś zrobił jakiś tutorial na yt, ale napisać też można. LwG !