• Rejestracja
Witaj! Zarejestruj się i zostań Super Radnikiem. Poznaj fajnych ludzi i odpowiadaj na ich pytania.

Radnik.pl to serwis, w którym możesz zadawać pytania innym użytkownikom i ekspertom, dzielić się wiedzą z innymi i zdobywać wiedzę na liczne tematy. Zobacz, jak możesz pomóc innym.

Radnik.pl korzysta z plików cookies, aby zapewnić Ci największy poziom usług. Dowiedz się więcej.

Gdzie zrobić akapity w sprawozdaniu z wycieczki klasowej?

0 głosów
proszę o napisanie gdzie mam zrobić akapity bo ja nic nie wiem, aha i jakby ktoś zauważył jakiś błąd to to byłoby mi miło gdybyście napisali...Dnia 10 czerwca  b.r. wraz z klasą  wybraliśmy się autokarem na południowy - zachód Polski pod opieką naszego wychowawcy Pana Krzysztofa oraz Pani Kaudii. Zbiórka odbyła się o 6:00 przed naszą szkołą. Po sprawdzeniu listy obecności i załatwieniu wszystkich spraw organizacyjnych, odjechaliśmy.Po drodze zwiedziliśmy przepiękny Kościół Pokoju w Świdnicy oraz zabytkową kopalnię węgla w Nowej Rudzie, gdzie straszył duch, który jak się okazało nazywał się Skarbnik. Niedługo po wyjeździe z kopalni dotarliśmy do niezwykle zadbanego schroniska w którym mieliśmy spędzić  3 noce. Gdy do niego weszliśmy zostaliśmy mile przywitani przez Panią recepcjonistkę, która rozdała nam klucze do pokojów. Po chwili wszyscy byli już rozpakowani i gotowi by zejść na pyszny obiad oraz wesoło spędzić czas na świeżym powietrzu. We wtorek rano wyjechaliśmy do  papierni w Dusznikach, w której mieliśmy okazje własnoręcznie czerpać papier. Później odwiedziliśmy hutę szkła "Barbara". Następnie weszliśmy na Szczeliniec Wielki, na którego szczyt prowadzi kręty szlak składający się z 665 schodów. Zwiedziliśmy tam "Piekiełko" w którym kręcono film "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian". Po wyczerpującym dniu,wróciliśmy do schroniska, zjedliśmy "obiadokolację" i wszyscy "popadali jak kawki".Następnego dnia czekało na nas wiele atrakcji, więc po śniadaniu prędko wyruszyliśmy w podróż. Jako pierwsza czekała na nas Ruchoma szopka znajdująca się w Wambierzycach jak również zajdujące się tam sanktuarium Kalwaria i skansen u sołtysa, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć wiele urządzeń które wyszły już z użytku. W drodze do Kudowy Zdroju, jechaliśmy drogą stu zakrętów. Następnie w Czermnej zwiedziliśmy Kaplicę Czaszek. Na koniec odwiedziliśmy muzeum zabawek "Bajka".W dniu powrotu po porzegnaniu z Panią dyrektor naszego schroniska zwiedziliśmy muzeum sztolni walimskich, zamek Grodno oraz tamę w Zagórzu. Po których wyruszyliśmy w drogę powrotną.
pytanie zadane 16 czerwca 2013 w Edukacja przez użytkownika niezalogowany

Twoja odpowiedź

Your name to display (optional):
Prywatność: Twój adres użyty będzie jedynie do wysyłania tych powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:
Zaloguj lub zarejestruj się, aby nie przechodzić procesu weryfikacji w przyszłości.